סריקת וירוסים

    Group-4

    מהירות גלישה
    Group-3
    תמיכה מרחוק

    Group-2

    קריאת שירות
    Group-2-copy

שירותי מחשוב ענן

הביתשירותי מחשוב ענן

מחשוב ענן מציב את הארגון בקדמת החזית הטכנולוגית שמתחדשת כל הזמן תוך חיסכון משמעותי בהוצאות הכספיות. עולם המחשבים נמצא בתנועה מתמדת קדימה. ומי יכול לעמוד בקצב המהיר ובהוצאות הכרוכות בהתחדשות החומרה? זהו אחד היתרונות הגדולים של הטמעת פתרונות מחשוב ענן למוסדות ועסקים – החיסכון הכספי העצום. כן, במקום לשדרג לעיתים קרובות ציוד יקר שעולה הון, הן בגלל בלאי טבעי והן בגלל ההתיעלות שחומרה משוכללת ומתקדמת יותר מספקת. מחשוב בענן בעצם מחליף את הצורך בהצטיידות ותחזוק חלקים נכבדים מהחומרה. נשמע דמיוני אבל אמיתי.

תאר לך שכל עמדת עבודה בארגון הייתה מסך מחשב בלבד בעוד הקופסה שקוראים לה מחשב הייתה יושבת בענן ומשתדרגת באופן שוטף.

כך בעצם, מערך המחשבים בארגון ימצא כל הזמן בחזית הטכנולוגית. דמיוני? אמיתי !!! ויש עוד כמה יתרונות:

שלום לבירוקרטיה – שלום ולא להתראות כי מחשוב בענן חוסך ממך את הבירוקרטיה המורכבת והמתישה לשם תקצוב התחדשות בחומרה.
Only the best– אנו עובדים עם CITRIX  – חברת תוכנה מהמתקדמות והאמינות בשוק איתה יש לנו נסיון רב  בהצלחה מרובה.
חכם וקל לתפעול–  שימוש במספר חוות שרתים מנטרל אפשרות של עומס על השרת ומאפשר לעבוד על כמות גדולה של ישומים  בקלות. חיסכון  במקום-  נפטרים מערמות ציוד, מליוני חוטים ויחידות חשמל סבוכות, ועוברים לתחנות עבודה רזות.

מינימום תחזוקה -אין יותר התחממות יתר, הצטברות אבק במחשב וכדומה. חוות השרתים בענן מאופיינת בתנאי אחסון ובקרה אופטימלים ומטופלים ע"י מומחים.

לפגישת היכרות, לקבלת הצעת מחיר או להזמנת שירותי מחשוב בענן לעסק אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו בכל עת

1-599-599-509

או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך.

פתרונות גיבוי בענן

הטמעת פתרונות מחשוב ענן למוסדות חינוך ולעסקים

אנחנו מלווים אתם מצליחים

בין אם מדובר במוקדי שירות, כיתות מחשבים או כל ארגון ועסק בעל תחנות עבודה רבות. פתרון של מחשוב בענן הינו האופציה היעילה והחסכונית לטווח הארוך. איך עושים את זה? פשוט ביותר: מומחה רשתות מחשבים ומחשוב בענן שלנו מגיע עד אליך וביחד אתך מגבש ומשקלל נתונים כמו:

מה נחוץ בכדי להקים מערך מחשוב בענן המותאם בדיוק לצרכים של סביבת העבודה,

מהו היקף העבודה בארגון וכל נתון אחר שיכול להשפיע על מבנה רשת המחשבים והתנהלותה. על בסיס נתונים אלה נבנית תוכנית הפעולה ויחד איתה גם הטמעת פתרונות CLOUD COMPUTING  נכונה. הכל מתבצע תוך ליווי והדרכה צמודה שלנו כולל מתן יעוץ ותמיכה מקצועיים מרחוק.

 

 

מחשוב בענן הוא לא רק הוצאת החומרה (הציוד הפיזי) אל מחוץ לעסק ואיחסונה בחוות שרתים חיצוניות. המעבר "החוצה" כולל גם גיבוי בענן משמעו הגנה אופטימלית על כל המידע שבזכרונות המחשבים הן מפני אבדן, התקפות סייבר והן מפני נזקי חומרה שקרסה, נפלה או התקלקלה.

בתהליך גיבוי המידע הנתונים עוברים תהליך הצפנה ומאוחסנים על גבי שרתים מרוחקים. הגיבוי עצמו מתבצע באופן אוטומטי לפי הגדרתו של הארגון ויכול להיות בפרקי זמן שונים. זוהי דרך מקצועית וחסכנית לשמר ולהגן על העסק שלך בכל עת.

 

ויש את עניין השירות.

יהיה זה המחשוב בענן הכי מתקדם שיש, עדיין, לגורם האנושי אין תחליף. היינו יכולים לספר לך איזה שירות נפלא אנחנו מעניקים, עד כמה אנחנו זריזים וזמינים, מעסיקים רק מקצוענים, להביא עדויות של ארגונים ולקוחות גדולים… אבל שירות איכותי הוא משהו שמזהים הכי טוב בפגישה פנים אל פנים. זה לא עולה לך כסף ולא כרוך בשום התחייבות אבל נותן לך לחוש את הדופק שלנו הכי טוב.