סריקת וירוסים

    Group-4

    מהירות גלישה
    Group-3
    תמיכה מרחוק

    Group-2

    קריאת שירות
    Group-2-copy

מערכית – תוכנה למערכת שעות לבתי ספר

הביתמערכית – תוכנה למערכת שעות לבתי ספר

ככה מסדרים היום את מערכת השעות ואת שיבוץ המורים בקליק.

אחד מ"גנבי הזמן" הגדולים ומגורמי "כאבי הראש" העיקריים הוא סידור מערכת השעות ושיבוץ המורים. מי כמוך יודע עד כמה העניין מורכב, מסובך, נתון לשינויים מתמידים וצריך שיקלול של כל כך הרבה גורמים ומשתנים. אבל לך, יש בית ספר לנהל, ושעות ללמד, תלמידים, מורים ועוד אין ספור עניינים חשובים לא פחות שדורשים את תשומת ליבך.ובכן, הפתרון נמצא במערכית תוכנה לשיבוץ מערכת שעות לבתי ספר:

ניהול מערכת שעות גמישה ודינמית בצורה קלה ונגישה

כלי שיבוץ המציג את נושאי הלימוד בכל הכיתות בכל שעה ושיעור – אפשרות להוצאת דו"ח המפרט את כל השיעורים הפרטניים בבית הספר במערכת שעות שבועית עד להרחבת האפשרויות לשמות מקצוע פרטניים.  בין מגוון היתרונות, מציעה מערכית:

כל כך פשוט –  יתרונה הגדול של מערכית הוא  בהיותה מערכת קלה להבנה ולתפעול וממשק המשתמש הידידותי שהיא מציעה.

 

התאמה מושלמת– לכל בית ספר צרכים מיוחדים לו. 'מערכית' הינה תוכנה גמישה שנותנת מענה לסוגי חינוך שונים, דמוקרטי,חינוך מיוחד ואופק חדש.

 

בשפה שלך– תמיכה דו לשונית גם בשפה העברית וגם בערבית.

 

משתלבת–  מערכת מותאמת לתוכנת מנבס/נט וניתן להעביר אליה וממנה נתונים בקלות ובנוחות.

 

המפקחת שלך–  לא עוד שיבוץ מורים כפול וטעויות אנוש. מערכית היא תוכנה חכמה המתריעה מראש במקרים של התנגשות ואי התאמה.

 

תמיכה מלאה– אנחנו מלווים אותך הן בהדרכה, ליווי, תמיכה ותחזוק לאורך השנה, כדי להבטיח ששנת הלימודים תתנהל באופן רציף וחלק.

כדי שנוכל להמחיש לך את יתרונות "מערכית" ועד כמה היא הופכת שיבוץ מורים וניהול מערכת השעות לפשוטה ויעילה אפשר להתקשר

1-599-599-509

או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך.

מגע אנושי ללא טעות אנוש  

       

המעבר  לתוכנה לשיבוץ מערכת שעות  לא נועד לנטרל את המגע האנושי אלא לסייע ולשפר את היכולת האנושית לנהל. התוכנה נסמכת על הידע הקיים תוך מניעת טעויות שבן אנוש נוטה לעשות תחת לחץ זמנים וריבוי משתנים.

השימוש בתוכנה לבניית מערכת שעות חוסך זמן יקר של כתיבה, מחיקה וחזרות, סיכומי שעות, הכנת טבלאות ודוחו"ת ועוד.

ולמשבצי מערכת השעות שאינם מוכנים לוותר על הבציעות האישי ו ה"עין האנושית" מציעה מערכית אופציה של שיבוץ מורים חצי אוטומטי – שילוב של יתרונות התוכנה עם המגע האנושי.

 

מערכית – מותאמת לרפורמת אופק חדש

הרפורמה של משרד החינוך  – אופק חדש – תומכת כידוע במעבר לשיטת לימוד אישית, תמיכה אישית ומקצועית לצוות המורים והעשרה. מערכית בהיותה בראש ובראשונה תוכנה למערכת שעות לבתי ספר ולשיבוץ מורים, כבר מותאמת לרפורמת משרד החינוך והיא מציעה לך מגוון כלים המיועדים לתמוך באופק חדש ובניהול מערכת שעות גמישה ודינמית בצורה קלה ונגישה. בין מגוון היתרונות, מציעה מערכית:

– כלי שיבוץ המציג את נושאי הלימוד בכל הכיתות בכל שעה ושיעור – אפשרות להוצאת דו"ח המפרט את כל השיעורים הפרטניים בבית הספר במערכת שעות שבועית עד להרחבת האפשרויות לשמות מקצוע פרטניים.