סריקת וירוסים

    Group-4

    מהירות גלישה
    Group-3
    תמיכה מרחוק

    Group-2

    קריאת שירות
    Group-2-copy

מה מתאים לארגון שלכם?

הביתמה מתאים לארגון שלכם?
ארגונים ועסקים רבים מחפשים את דרכם בעולם האינטרנט. כיצד לשלב את ענן האינטרנט  בארגון?
האם אתם יכולים להעביר בארגון, או בעסק שלכם יום ללא אינטרנט?
אם התשובה היא כן, סימן שאתם לא ממש בענן….
ענן האינטרנט מתרחב ללא הרף ומשרת גולשים רבים.  פתרונות אחסון מידע, דואר, יומנים, כתיבת מסמכים, שימוש במערכות ניהול  פרטיות ועסקיות שונות המסופקים ברשת האינטרנט, הן עניין שבשגרה. הקרב בין חברות הענק אמזון, מיקרוסופט, גוגל, דל, IBM , HP, אורקל ו סיסקו על השוק ההולך וגדל בעיצומו.

חלומות זוועה של מקבלי ההחלטות על יום שבו משהו חוסם את הגישה לנתונים של הארגון המצויים אי שם באינטרנט, מדירים שינה מעניהם של מנהלים רבים. אך מעבר לשליטה של האדם או הארגון על המערכת המשרתת אותו, יש כמה שאלות נוספות.

מי שאמור לקבל החלטה כיצד ינוהל מערך המחשוב הוא מי שידו על קופת המזומנים,  או מי שמגדיר את סדר העדיפות הניהוליות. שכן שאיפותיו וחלומותיו של איש המחשוב בארגון מקבלות גוון של עלויות חודשיות, ויכולת שליטה שצריכות להילקח בחשבון.
מעבר לענן המחשוב הציבורי, הנו עדיין מהלך בעל עליות מתמשכות גבוהות יותר מניהול מערך השרתים בארגון, במיוחד כאשר המשאבים הנדרשים מהשרת הם רחבים, ולצידו בעיית שליטה על הנתונים, הגישה אליהם והתייחסות לעובדה שיש מי שמקליט כל פעולה שלך בענן…
גמישות ושרידות הן מהיתרונות הבולטים של עבודה בענן.

לפגישת היכרות, לקבלת הצעת מחיר או להזמנת שירותי ענן לעסק אנחנו

מזמינים אותך להתקשר אלינו בכל עת

1-599-599-509

או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך.

האם היתרונות באמת מספקים ערך המצדיק את העליות הגבוהות?

למי שאין מקום פיזי לאחסון השרתים אין הרבה ברירות, הוא זקוק לענן הציבורי, או לאחסון שרתים בחווה. למי שיש מקום פיזי לאחסון השרתים, יכול לעשות שיקול דעת בהתאם לחישובי עלות תועלת. חברה עם תקציבים נרחבים ביותר, יכולה להרשות לעצמה לשלם את מחיר השרידות והגמישות, לעומת ארגון עם תקציבים מדודים מחד, אך צריכה לשקול את נושא השליטה ופרטיות המידע.
​​
אפשר בעליות נמוכות, ליצור ענן פרטי בתוך הארגון. הענן הפרטי, בשונה מענן הציבורי מחזיק את מערך השרתים  של הארגון ללא שותפים.
הענן הפרטי מספק את הגמישות של התחברות ממקומות שונים למערכת המחשוב, כאשר בד"כ מרכז השרתים שלה באחד ממוקדי העבודה המרכזיים של הארגון.
כאן חובת שמירה על שרידות של המערכת מוטלת על איש המחשוב של הארגון, ובאחריות ההנהלה. גיבויים אל מחוץ לארגון, מערכת אל פסק למקרה של הפסקת חשמל, קו אינטרנט רחב עם קו אינטרנט נוסף למקרה של נפילת הקו הראשון, חיישני גילוי עשן ומערכת לכיבוי המבוססת על גז למקרה שריפה, בקרת טמפרטורה של  חדר השרתים, כולל מזגן מיוחד לשמירה על טמפרטורה קבועה בחדר, מעקב אחרי קבצי הדיווח של השרתים על תקלות אפשריות לצורך זיהוי מוקדם של בעיות, ומערכת אבטחת מידע מעודכנת.
לא להיבהל, העלויות הללו ברובן הן חד פעמיות, והן מתאזנות מול ההוצאה הקבועה של התחזוקה בחווה לאחר כשנתיים. לאחר מכן עלויות  ההפעלה העצמית של מערך השרתים בארגון זולות יותר באופן משמעותי יחסית לחווה, או יחסית לשרת שיתופי.
דרך אגב, אל חוות השרתים מתייחסים בעלי החווה, כעסק נדלני מניב. לכל חלל במרחב המבנה יש ערך על פי גודלו. לכן אם החלטתם למרות העליות הגבוהות יותר, להשתמש בשרותי החווה לצורך אחסון השרתים שלכם, כדאי להשקיע בשרתים דקים ככל האפשר, כדי להקטין את עלויות האחסון החודשיות.
מה מתאים לארגון שלכם?
​כנראה שבסופו של דבר, דרך המלך היא המשלבת בחוכמה את הענן הפרטי והענן הציבורי במינון הנכון. זהו  הפתרון של ענן היברידי, היכול לתת מענה מאוזן לצרכים שלכם. מערכות שאינן קריטיות ואינן מכילות סודות מקצועיים,​ יכולות להיות בענן הציבורי ללא חשש, ומערכות קריטיות עם מידע חשוב, יהיו בענן הפרטי.