סריקת וירוסים

    Group-4

    מהירות גלישה
    Group-3
    תמיכה מרחוק

    Group-2

    קריאת שירות
    Group-2-copy

גיבוי בענן למוסדות

הביתגיבוי בענן למוסדות

גם חיסכון משמעותי במשאבים גם אבטחה אופטימלית לבסיס הנתונים

תאר לך שהיה לך במקום רחוק מחסן שקוראים לו "ענן" עם נפח קיבול אין סופי. מחסן בו נשמר כל המידע שעל המחשב שלך, כאשר הכניסה אליו נעשית ע"י סיסמה שידועה רק לך. מחסן שמוגן מפני התקפות של וירוסים ואפילו שריפה או נזק פיזי אחר. כן, רק כשעוברים לגיבוי בענן מבינים עד כמה שיטות הגיבוי האחרות לא מספקות, יוצרות תלות בחומרה (שיכולה להשתבש), מצריכות התעסקות יום יומית וכרוכות בהשקעה בזמן וכסף.

פתרונות גיבוי בענן למוסדות חינוך ועסקים

גיבוי בענן – זהו הערוץ האולטימטיבי לאבטחת המידע תוך פשטות תפעול וחיסכון בכוח אדם וזמן. האחריות

על הגיבוי עוברת לשרתים חיצוניים ואנחנו מנהלים עבורך את המערכת באופן רציף ובטוח תוך דגש על:

המידע מוצפן –  המידע שלך הוא הלב של העסק ולכן הוא עובר תהליך הצפנה,נשמר בחיסיון מוחלט והגישה אליו אפשרית באמצעות סיסמה אישית בלבד.

 

הגנה מושלמת – שרתי הגיבוי בענן מצויידים בכל אמצעי ההגנה מפני וירוסים, סוסים טרויאנים ושאר תוקפנים. השרתים גם מתעדכנים אוטומטית על כל חידוש. ההגנה גם כוללת הגנה פיזית מפני שריפה או תקלה אחרת.

 

הכל בשליטה שלך –  מערכת ניהול הגיבוי נמצאת בשליטה מלאה שלך 24/7.

 

עם התמיכה שלנו – הגיבוי והעבודה למול הענן כל כך פשוטה וקלה, ועדיין, בכל עת ואנחנו כאן לצידך ללוות, להדריך לעזור ולתמוך.

 

מתי שנוח לך–  בחירת הזמן ואופן התנהלות הגיבוי נעשים בהתאמה מוחלטת לצורך ולנוחות שלך. הכל כדי שהעסק ימשיך להתנהל ללא עיכובים והפסקות.

 

יש מקום להכל– הגיבוי בענן מתבצע בחוות שרתים גדולות המאפשרות אחסון וגיבוי קבצים בכל גודל ונפח.

לפגישת היכרות, לקבלת הצעת מחיר או להזמנת שירותי גיבוי בענן לעסק אנחנו

מזמינים אותך להתקשר אלינו בכל עת

1-599-599-509

או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך.

גיבוי בענן למוסדות ציבוריים ועסקים במקום לתקן תקלות הוא פשוט מונע אותן

תאר לך שהיה לך במקום רחוק מחסן שקוראים לו "ענן" עם נפח קיבול אין סופי. מחסן בו נשמר כל המידע שעל המחשב שלך, כאשר הכניסה אליו גיבוי נתונים הינו הכרח לקיום הפעילות השוטפת והרציפה של כל עסק ובמיוחד בתחום המוסדי, עיסקי ומערכות גדולות. תקלה מכל סיבה שהיא – האקר שהתלבש על המערכת או תקלת חומרה – עלולה לחסום את הנגישות למידע, לשתק ארגון מפעילות ובמוסדות כמו בתי חולים לדוגמא, הינה קריטית ואף מסכנת חיים. זהו מצב של ירידה אל מתחת לקו האדום. גיבוי בענן  פורס בפניך מגוון פתרונות שמונעים תקלות וצורך לתקנן. כך,

באפשרותך להגדיר את תדירות זמני הגיבוי, אפילו בהפרשים  קצרים של שניות  ושליפה מהירה של נתונים עדכניים. וזה רק על קצה המזלג.

 

המומחיות שלנו היא הטמעת פתרונות CLOUD COMPUTING , בעצם כל היתרונות שנותן הענן – הופכים ליתרונות שנותן המוסד או הארגון שלך.

 

בניית תוכניות גיבוי מותאמות ובטוחות לעסק שלך

אבטחת מידע נועדה בין היתר לשמור על ה"אוצר" של כל עסק או מוסד – הלא הוא מאגר פרטי הלקוחות, כמו גם חיסיון המידע. לשני פרמטרים אלה יש גם השפעה קרדינאלית על האמינות העסקית. מכאן גם החשיבות העליונה בגיבוש ויצירת פתרונות גיבוי בענן למוסדות ולעסקים שנתפרים על פי המידות והצרכים של כל עסק, מוסד וארגון.  מ"ענן ציבורי"  העושה שימוש בחוות שרתים עוצמתיות וחיצוניות. דרך, "ענן פרטי" בו השרתים נמצאים בתוך העסק וסגורים לתקשורת פנימית בלבד. ועד ל"ענן היברידי" אשר משלב בין ענן ציבורי וענן פרטי.

 

ועכשיו, במקום להרבות במילים אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו. נוכל להשיב על שאלות שבודאי רצית לשאול, או לקבוע פגישת היכרות שאינה עולה לך דבר ואין בה

כל התחייבות מצידך כלפינו.